Whatsapp-groepen

Om kennis en ervaringen te delen en vragen aan elkaar te stellen telt de Vereniging samen met de landelijke stichting whatsapp-groepen rond verschillende functionele thema’s:

• Materieel: fietsen, stallingen, onderhoud, fietsverzekeringen etc…
  • Organisatie: werving en behoud gasten en vrijwilligers, koppelen, roostersysteem, etc..
  • Financieel: fondswerving, kosten, inning rittengeld, verantwoording etc..
  • Communicatie: website, nieuwsbrief, jaarverslag, pr,  pers etc..

Aanmelden bij deze whatsapp-groepen kan via de secretaris van de Vereniging of via info@VerenigingLokaleFietsmaatjesNederland.nl.

Exclusieve WhatsAppgroep leden van de Vereniging:

Om Kennis en ervaringen te delen en vragen aan elkaar te stellen heeft de Vereniging een exclusieve WhatsAppgroep Vereniging: deze is uitsluitend voor bestuursleden van onze leden, zijnde Lokale Fietsmaatjes Organisaties. Aanmelding en toelating bij deze whatsapp-groep verloopt uitsluitend via de secretaris van de Vereniging.